REMONTY SILNIKÓW TSI i TFSI DO VOLKSWAGEN AUDI SEAT SKODA

Wykaz części i czynności – remont silnika TSI TFSI EA888

 
Poniżej przedstawiam listę części wymienianych i czynności wykonywanych podczas remontu każdego silnika 1,8 i 2,0 TSI i TFSI w którym wystąpił problemem nadmiernego poboru oleju. Specyfikacja dotyczy typowego remontu silnika, który spala duże ilości oleju ale nie doszło w nim jeszcze do zatarcia wałków ani przeskoczenia rozrządu. Jeżeli silnik jest zatarty lub ma przeskoczony rozrząd, cena remontu będzie wyższa o koszt dodatkowo uszkodzonych części. Numery niektórych części różnią się zależnie od kodu silnika, ale ich ceny są takie same.

 

NR CZĘŚCI ORYG. NAZWA CZĘŚCI LUB CZYNNOŚCI PRODUCENT ILOŚĆ CENA RAZEM
———————- —————————————— —————– ——– ——– ———-
Brak części oryg. Tuleja cylindra Kolbenschmidt 4 116,00 464,00
06H 107 065 DM Tłok kompletny 3-ciej generacji Oryginał VwAG 4 898,99 3595,96
06H 105 701 R GLB Panewka stopy korbowodu Kolbenschmidt 8 17,99 143,92
WHT 001 319 Śruba stopy korbowodu Oryginał VwAG 8 11,01 88,08
06H 105 591 J VIO Panewka wału korbowego Kolbenschmidt 5 24,92 124,60
06H 105 561 J VIO Panewka wału korbowego Kolbenschmidt 5 24,92 124,60
WHT 000 033 B Podkładka oporowa wału Oryginał VwAG 2 22,99 45,98
N 911 189 02 Śruba stopy wału korbowego Oryginał VwAG 10 11,01 110,10
06K 103 171 G Kołnierz uszczelniający Victor Reinz 1 150,28 150,28
06L 103 085 B Uszczelniacz wału korbowego Oryginał VwAG 1 39,99 39,99
06H 103 085 J Uszczelniacz wałka pośredniego Oryginał VwAG 1 48,99 48,99
WHT 001 163 B Śruba koła pasowego Oryginał VwAG 1 4,49 4,49
06H 103 517 D Uszczelka seperatora oleju Oryginał VwAG 1 38,99 38,99
06H 115 418 AA Zaślepka Oryginał VwAG 1 16,99 16,99
06H 103 113 Zaślepka Oryginał VwAG 1 8,67 8,67
D 176 501 A1 Klej uszczelniający Elring 1 38,25 38,25
N 028 222 2 Pierścień uszczelniający Oryginał VwAG 1 19,63 19,63
06H 115 175 B Filtr siatkowy oleju Oryginał VwAG 1 25,99 25,99
06K 115 225 C Łańcuch napędowy pompy oleju Oryginał VwAG 1 272,91 272,91
06H 109 507 M Napinacz łańcucha Oryginał VwAG 1 115,91 115,91
06J 115 441 A Uszczelka magistrali olejowej Oryginał VwAG 1 15,99 15,99
06J 117 070 C Uszczelka pompy oleju Oryginał VwAG 1 27,97 27,97
06J 115 403 Q Filtr oleju Bosch 1 46,50 46,50
Brak części oryg. Prowadnica zaworowa Łukasiewicz 16 10,00 160,00
036 109 675 A Uszczelka trzonka zaworu Elring 16 1,50 24,00
06H 103 383 AF Uszczelka pod głowicę Victor Reinz 1 181,60 181,60
06D 103 385 D Śruba głowicy Elring 10 10,59 105,90
06K 109 158 BR Łańcuch napędu wałków rozrządu Oryginał VwAG 1 304,91 304,91
06H 109 509 Q Szyna ślizgowa łańcucha Oryginał VwAG 1 74,99 74,99
06H 109 469 AP Szyna ślizgowa łańcucha Oryginał VwAG 1 47,98 47,98
06H 109 469 T Szyna ślizgowa łańcucha Oryginał VwAG 1 43,99 43,99
06K 109 467 K Napinacz łańcucha rozrządu Oryginał VwAG 1 244,91 244,91
N 105 540 05 Śruba mocująca napinacz łańcucha Oryginał VwAG 1 8,29 8,29
06K 109 158 BS Łańcuch nap. wałka wyrównoważ Oryginał VwAG 1 304,90 304,90
06H 109 469 AQ Szyna ślizgowa łańcucha Oryginał VwAG 1 43,84 43,84
06H 109 469 AH Szyna ślizgowa łańcucha Oryginał VwAG 1 47,99 47,99
06H 109 509 P Szyna ślizgowa łańcucha Oryginał VwAG 1 42,99 42,99
06H 109 467 AR Napinacz łańc. wałka wyrównoważ. Oryginał VwAG 1 263,89 263,89
N 911 303 01 Śruba mocująca szyny łańcuchów Oryginał VwAG 2 7,29 14,58
N 911 304 01 Śruba mocująca szyny łańcuchów Oryginał VwAG 6 3,79 22,74
06H 103 483 C Uszczelka pokrywy rozrządu Oryginał VwAG 1 115,91 115,91
06H 103 483 D Uszczelka zaworu sterującego wariat Oryginał VwAG 1 66,99 66,99
06H 103 121 J Uszczelka pompy podciśnienia Oryginał VwAG 1 38,98 38,98
06F 253 039 F Uszczelka pod kolektor wydechowy Oryginał VwAG 1 32,00 32,00
8K0 253 115 L Uszczelka przed katalizatorem Oryginał VwAG 1 24,52 24,52
06F 145 757 L Uszczelka odpływu oleju z turbiny Oryginał VwAG 2 4,90 9,80
N   013 851 4 Pierścień uszczelniający Oryginał VwAG 2 2,69 5,38
N 900 672 02 O-ring Oryginał VwAG 1 4,85 4,85
N 908 946 01 Nakrętka samo zabezpieczająca Oryginał VwAG 9 2,19 19,71
06H 121 131 C Króciec przyłączeniowy Oryginał VwAG 1 27,99 27,99
06H 121 119 D Uszczelka pompy cieczy chłodzącej Oryginał VwAG 1 48,99 48,99
06H 121 605 E Pasek zębaty nap. pompy cieczy Contitech 1 37,54 37,54
06H 905 611 Świeca zapłonowa Bosch 4 40,50 162,00
G 052 195 M2 Olej silnikowy VwAG  504 00 / 507 00 Oryginał VwAG 5 40,00 200,00
G A13 774 M2 Ciecz układu chłodzenia G13 Castrol 8 10,00 80,00
Opróżnienie, napełnienie klimat 1 123,00 123,00
Demontaż i montaż silnika 1 900,00 900,00
Demontaż i montaż osprzętu 1 300,00 300,00
Weryfikacja osprzętu silnika 1 150,00 150,00
Rozbiórka i składanie silnika 1 900,00 900,00
Mycie ultradźwiękowe części 1 200,00 200,00
Sprawdzenie wału korbowego 1 61,50 61,50
Wstawienie tulei cylindra 4 98,40 393,60
Honowanie tulei cylindra 4 61,50 246,00
Rozbiórka i składanie głowicy 1 130,00 130,00
Obróbka gniazd zaworowych 16 6,00 96,00
Wymiana prowadnic zaworowych 16 3,00 48,00
Sprawdzenie szczelności głowicy 1 98,20 98,20
Planowanie głowicy 1 61,50 61,50
Planowanie bloku silnika 1 61,50 61,50
Mycie komory silnika 1 50,00 50,00
Testy po wykonawcze diagnostyka 1 100,00 100,00
—————————————– ———–
RAZEM 12300,00

 

Umów się na remont silnika

Call Now Button