REMONTY SILNIKÓW TSI i TFSI DO VOLKSWAGEN AUDI SEAT SKODA

Których silników dotyczy problem nadmiernego zużycia oleju ?

 

Problem nadmiernego spalania oleju występuje w silnikach 1,8 TFSI produkowanych od końca 2007 roku, oznaczonych kodami CAB i CDH montowanych w Audi: A4, A5 i Seacie Exeo, oraz 1,8 TSI o kodach BZB, BYT i CDA montowanych w Audi A3 i Audi TT, oraz  Volkswagenach: Caddy, Golf, Touran, Passat i Sharan, a także w Seatach: Altea, Leon, Alhambra, Toledo, oraz Skodach: Octavia, Superb, Yeti.

Dokładnie taki sam problem występuje w silnikach 2,0 TFSI produkowanych od końca 2007 roku o kodach CDN, CAE i CAD montowanych w Audi: A4, A4L, A5, A6, Q5, oraz w Seacie Exeo, a także w silnikach 2,0 TSI o kodach CAW i CCZ montowanych w Audi A3, Q3 i Audi TT, oraz Volkswagenach: Golf, Jetta, Scirocco, Eos, Bora, Passat, Tiguan, Sharan, New Beetle, oraz Seatach: Alhambra, Altea, Leon, i Skodach: Octavia, Superb, występuje ona także w silniku CFP montowanym w Vw Amaroku i silniku CJK montowanym w Vw T5 Caravelle czy Multivan.

Silniki EA888 to silniki z łańcuchowym napędem rozrządu, jeżeli nie znamy kodu silnika to najłatwiej rozpoznać je po charakterystycznej okrągłej obudowie rozrządu z wyjściem regulatora faz rozrządu.

Jak naprawiamy problem

Call Now Button